Programi i Transparencës
Hyrje
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
- Rreth autoritetit
- Kuadri ligjor rregullator
- E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar
- Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP
- Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP
- Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
- Shërbimet që ofrohen nga AP
- Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP
- Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
- Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
- Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP
- Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- CV dhe pagat e nepunesve qe jane subjekt deklarimi sipas ligjit
- CV Shkelqim Hajdari
- CV Teuta Kukaj
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP
- Adresa postare: Rruga: “Frosina Plaku”, Nr. 58 Godina e Observatorit Kati 0, Tiranë.
- Adresa elektronike: info@insq.gov.al
- Legjislacion ndërkombëtar
- Legjislacion kombëtar
- Kushtetuta_e_RSH
- Ligji nr. 10433, datë 16.06.2011, Për Inspektimin në RSH
- Kodi i Procedurave Administrative RSH
- Ligj për nëpunësin civil
- Ligj per Mbrojtjen e te dhenave personale
- Ligj per njoftim dhe konsultim publik
- Ligji për të drejtën e informimit
- Akte nënligjore
- Rregullore
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Strategji (Plan Pune 2022; Plan Pune 2023; Plan Pune 2024)
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun (Nuk ka informacion)
• Koordinatori/Emri mbiemri: Gentjana Zallumi
• E-mail: gentjana.zallumi@insq.gov.al
• Adresa: Rruga “Frosina Plaku”, ish-Godina Observatorit, Kati 0, Tiranë
• Orari: E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30; E premte: 08:00 – 14:00
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
- Planet strategjike të punës (2019; 2020; 2021; 2022; 2023; 2024 )
- Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP (Raport Auditimi MFE)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara (2019-2020-2021); 2022; 2023;
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime (Nuk aplikohet)
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara (Nuk aplikohet)
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve) 2019-2020; 2021-2022
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik 2018-2020-2021; 2022; 2023; 2024;
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik 2019-2020; 2021; 2022; 2023;
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
-
- tarifat përkatëse (nëse ka)
- formular aplikimi
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Shënim: Inspektorati Qendror nuk ofron shërbime.
- Njoftimi dhe konsultimi publik: Raporti Individual i Konsultimit Publik 2022
- Projekt akte të Inspektoratit Qendror : Viti 2019 Projekt Ligj; Vlerësimi i ndikimit; Viti 2022 Projekt Ligj; Vlerësimi i Ndikimit
- Dhënie mendimi për projekt aktet (Ministrisë së Mbrojtjes; KPÇSSH; Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë; MSHMS; MAS; Kryeministria; MAS; ISHMT;
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- https://www.konsultimipublik.gov.al/Konsultime/Detaje/140
- https://www.konsultimipublik.gov.al/Konsultime/Detaje/142
- https://konsultimipublik.gov.al/Konsultime/Detaje/610
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Koordinatori / Emri Mbiemri: Gentjana Zallumi
Adresa Postare: Rruga “Frosina Plaku”, ish-Godina Observatorit, Kati 0, Tiranë
E-mail: gentjana.zallumi@insq.gov.al
Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas Modelit të Regjistrit të miratuar nga Komisioneri)
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2024
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2023
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2022
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2021
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2020
- Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve Viti 2019
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP (“Inspektorati Qendror nuk e ofron këtë shërbim”)
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet)
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika (Nuk ka informacion)
- Projekte (Nuk ka informacion)
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.